Форми використання ІКТ
У процесі викладання
математики, інформаційні технології можуть використовуватися в різних формах.
Використовувані напрямки можна
представити у вигляді таких основних блоків:
1.
мультимедійні сценарії уроків;
2.
перевірка знань на уроці;
3.
підготовка до ЄДІ (спецкурс)
4.
позаурочна діяльність
Мультимедійні сценарії уроків
Одна з переваг використання
ІКТ є різке збільшення часу самостійної роботи. Такий процес навчання дозволяє
розвивати мислення, активізувати розумові процеси. Робота буде творчою, якщо в
ній проявляється власний задум учнів, ставляться нові завдання і самостійно
вирішуються за допомогою знову видобуваються знань.
Використання на уроках мультимедіа реалізує такі
принципи:
1.
Принцип наочності. Дозволяє використовувати на
будь-якому уроці ілюстративний матеріал, аудіоматеріал, ресурси рідкісних
ілюстрацій. Наочність матеріалу підвищує його засвоєння учнями, тому що задіяні
всі канали сприйняття учнів - зоровий, механічний, слуховий і емоційний.
2.
Принцип природосообразности. Використання матеріалів
Інтернет викликає інтерес учнів старших класів. Використання мультимедійних
презентацій доцільно на будь-якому етапі вивчення теми і на будь-якому етапі
уроку. Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедійної презентації
скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей.
3.
Принцип міцності. Використання уроків-презентацій
технічно дозволяє неодноразово повертатися до вивченого або матеріалу, що
вивчається. Використання навчальних програм дозволяє на одному уроці викликати
матеріал попередніх уроків.
4.
Принцип науковості: перетворення цього принципу при
мультимедіа навчанні отримує більш фундаментальну основу.
5.
Принцип доступності: дана технологія інтегрується з
технологією диференційованого навчання і дозволяє одночасно на уроці виводити
на монітор або екран різнорівневі завдання, контрольно-тестові завдання,
завдання підвищеної складності.
6.
Принцип системності: використання уроків-презентацій
дозволяє розробити систему уроків з однієї теми, а також виводячи на екран
елементи попередніх уроків, пояснювати нове.
7.
Принцип послідовності: як і на традиційних уроках,
навчальний матеріал запам'ятовується в більшому обсязі і міцніше.
Немає коментарів:
Дописати коментар